Τι σημαίνει η ένδειξη “0” στα μεταφορικά στο στάδιο της πληρωμής?

Η ένδειξη “0” σημαίνει ότι δεν πληρώνετε σε εμάς καθόλου κόστος μεταφορικών. Τα μεταφορικά θα πληρωθούν κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στον μεταφορέα που θα σας την φέρει.

Ποια μεταφορική θα μου παραδώσει την παραγγελία μου?

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με πολλές μεταφορικές και επιλέγεται πάντα αυτή που είναι σε θέση να:

  • Παραδώσει την παραγγελία το συντομότερο δυνατό
  • Εξυπηρετεί το σημείο παράδοσης του πελάτη χωρίς μεταφορτώσεις
  • Έχει λογικό κόστος μεταφοράς

Μπορώ να επιλέξω εγώ την μεταφορική?

Ναι, φυσικά και μπορείτε εφόσον τα μεταφορικά βαρύνουν εσάς. Κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας μπορείτε στο πεδίο “σημειώσεις” να γράψετε την επωνυμία της μεταφορικής και αν είναι δυνατόν ένα τηλέφωνο τους, ή και κάποιο ονοματεπώνυμο σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια ειδική συνεννόηση με κάποιο άτομο για την μεταφορά σας.

Ποιοι τρόποι πληρωμής είναι διαθέσιμοι?

Μπορείτε να πληρώσετε μέσω:

  • Τραπεζικής κατάθεσης ή μεταφοράς μέσω ebanking
  • Πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
  • VivaWallet
  • Paypal

Μπορώ να πληρώσω μέσω αντικαταβολής?

Όχι, αυτός ο τρόπος πληρωμής δεν είναι διαθέσιμος.

Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία?

Φυσικά και μπορείτε. Καλέστε μας στο +30 23810 51550 από Δευτέρα έως Παρασκευή 8:30 – 16:30

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από το είδος και την ποσότητα της παραγγελία σας. Συνήθως παραδίδουμε τις παραγγελίες στις μεταφορικές μία φορά την εβδομάδα.

Πως θα μάθω αν η παραγγελία μου στάλθηκε?

Αν κατά την παραγγελία σας έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο eshop μας τότε μπορείτε να εισέρχεστε να και να βλέπετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση, είτε έχετε λογαριασμό είτε όχι, όταν θα παραδώσουμε την παραγγελία σας στην μεταφορική θα λάβετε email που θα σας ενημερώνει γι αυτό.

Σε πόσες μέρες θα μου παραδώσει η μεταφορική την παραγγελία μου?

Αυτό εξαρτάται από τον τόπο παράδοσης. Στο μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας η παράδοση γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραδώσουμε την παραγγελία σας στην μεταφορική. Στα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές απαιτείτε μεγαλύτερο διάστημα. Λάβετε επίσης υπόψιν σας ότι οι μεταφορικές συνήθως δεν κάνουν παραδώσεις εμπορευμάτων ημέρα Δευτέρα.

Αντιμετωπίζω δυσκολίες στην περιήγηση μου στο eshop?

Σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο μπορείτε να κάνετε τα εξής:

  • Ανανέωση σελίδας με F5
  • Επανεκίνηση περιηγητή
  • Αλλαγή περιηγητή (Explorer, Chrome, Firefox, Opera)
  • Αν το πρόβλημα παραμένει παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

Η πληρωμή μου μέσω κάρτας απέτυχε, τι μπορώ να κάνω?

Αν είστε βέβαιοι ότι η κάρτα που χρησιμοποιήσατε είναι σε σωστή λειτουργία και έχει διαθέσιμο υπόλοιπο, τότε μπορείτε να κάνετε τα εξής:

  • Επικοινωνήστε με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας για να βεβαιωθείτε ότι δεν πραγματοποιήθηκε καμιά χρέωση
  • Αν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο eshop μας πηγαίνετε στην καρτέλα «Ο λογαριασμός μου»/»Οι παραγγελίες μου». Εκεί θα δείτε την παραγγελία σας, αν η κατάσταση της είναι προς πληρωμή, ξαναπροσπαθήστε ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.
  • Δοκιμάστε μια άλλη κάρτα, αν υπάρχει διαθέσιμη.
  • Επιλέξτε άλλον τρόπο πληρωμής από τους διαθέσιμους.
  • Επικοινωνήστε μαζί μας

Σημείωση: Το σύστημα της VivaPayments για λόγους ασφαλείας σας παρέχει το χρονικό διάστημα των 5 λεπτών για να συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Μετά το πέρας των 5 λεπτών θα πρέπει να ξανά ξεκινήσετε την διαδικασία παραγγελίας.

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου στοιχεία?

Δεν μοιραζόμαστε τα προσωπικά σας στοιχεία με τρίτους. Πρόσβαση σε αυτά έχουν μόνο συγκεκριμένοι υπάλληλοι της εταιρίας μας για λόγους τιμολόγησης.

Όσον αφορά τα στοιχεία των καρτών σας δεν μας παρέχονται και δεν τα γνωρίζει κανείς από το προσωπικό της εταιρείας διότι τα στοιχεία συμπληρώνονται σε φόρμα της τράπεζας και όχι του καταστήματος μας.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου?

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εφόσον διαπιστωθεί κατασκευαστικό λάθος ή άλλο πρόβλημα του προϊόντος. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρεία μας.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών που επιβαρύνομαι?

Αυτό εξαρτάται από την περιοχή παράδοσης και τον όγκο της παραγγελίας. Ενδεικτικά για ένα διπλό στρώμα το κόστος μεταφοράς κυμαίνεται από 15 έως 20 ευρώ.